De goodlife in Abu Dhabi! - Reisverslag uit Abu Dhabi, Verenigde Arabische Emiraten van Juul Raaijmakers - WaarBenJij.nu De goodlife in Abu Dhabi! - Reisverslag uit Abu Dhabi, Verenigde Arabische Emiraten van Juul Raaijmakers - WaarBenJij.nu

De goodlife in Abu Dhabi!

Blijf op de hoogte en volg Juul

25 November 2012 | Verenigde Arabische Emiraten, Abu Dhabi

Hallo allemaal!

Ik zie dat mijn laatste verhaaltje alweer 2 weken geleden is, dus het wordt weer tijd voor een update!
Zoals jullie weten is Maikel vorige week hier een week geweest  Vorige week woensdagavond ben ik hem op gaan halen van het vliegveld! Helaas heb ik daar 1 uur moeten wachten, doordat hij vertraging had maar goed uiteindelijk was ie er eindelijk!!
De volgende dag zijn we meteen de stad in gegaan en heb ik hem rondgeleid in Abu Dhabi.. We zijn naar de winkelcentra geweest en hebben aan het strand geluncht! Die avond zijn we met Xiaoqian naar het Traders hotel geweest. Dit is een heel mooi hotel aan het strand waar je lekker op het terras kunt zitten, met een cocktail(!) en een waterpijp .

De dag daarop zijn we naar Ferrari World gegaan! Hier staat de snelste achtbaan van de wereld, dus daar zijn we meteen in geweest.. Dit hadden we beter niet kunnen doen, want Maikel heeft niet echt een sterke maag.. haha dus die is de rest van de dag ziek geweest! Maar goed hij kan toch zeggen dat hij er in is geweest!

De volgende dag zijn we naar Dubai geweest en heb ik hem daar rondgeleid! Hier zijn we ’s avonds op The Walk wezen eten (alweer) en heeel veeel dure auto’s gespot. Ik heb denk ik nog nooit zoveel Ferrari’s voorbij zien komen op een avond.. Zelfs niet in Abu Dhabi!!

Helaas was het weekend toen al voorbij en mocht ik 2 dagen gaan werken.. Ik kon helaas maar 2 dagen vrij nemen die week, dus heeft Maikel zich 2 dagen zonder mij moeten vermaken! Dit vond hij niet zo erg want die dag is hij eerst gaan fitnessen en daarna naar het strand gegaan! Zo eigenwijs als ie is smeerde die zich niet in met zonnebrand, waardoor ik ’s avonds een rode kreeft aantrof op de hotel kamer hahahaha.. De volgende dag heeft hij dus vooral op de kamer gehangen, omdat hij geen zon meer kon zien.. Achja eigenwijs is ook wijs.. ;)

Nadat ik 2 dagen gewerkt had, had ik weer 2 dagen vrij! Deze 2 dagen hebben we vooral gerelaxt en aan het strand gelegen.. Gelukkig was ie alleen aan de voorkant verbrand, zodat ie 2 dagen op zn buik kon liggen ;) Dinsdag hadden we ook een Jeepsafari geboekt, dus om 3 uur werden we opgehaald in het hotel! Dit was echt super gaaf, want de jeep reed nu nog iets ruiger als vorige keer! ’s Avonds hadden we er een traditioneel arabisch diner bij en konden we natuurlijk kijken naar de buikdanseres! Helaas heb ik nu al 2x meegemaakt dat ze niet op het ritme konden dansen, dus ook deze keer vooral weer gelachen!

Toen was helaas alweer de laatste dag met Maikel aangebroken en hebben we vooral ingepakt en op het strand gelegen! ’s Avonds zijn we nog met Xiaoqian samen gaan uiteten en hebben we weer waterpijp gerookt!
Ik heb Maikel weer naar het vliegveld gebracht en afscheid genomen.. Gelukkig was het afscheid niet zo zwaar, want over 7 weken ben ik alweer back in town!

En ja nadat Maikel weg was had ik alweer weekend! Wat heb ik het toch slecht.. Op dit moment heb ik het redelijk druk op stage, want volgende week moet de stage opdracht ingeleverd worden! Hierdoor hebben we het weekend ook niet echt wat bijzonders gedaan.. Zoals gewoonlijk weer in de winkelcentra gehangen en aan het strand gelegen! Papa, mama en Pien komen al over 5 weken, dus ik moet natuurlijk een goed kleurtje hebben als ze hier zijn!

Vandaag is de werkweek weer begonnen en ben ik verder gegaan op stage met mijn stage opdracht.. Gelukkig hebben we op stage veel tijd om eraan te werken, want anders zou ik hem nooit op tijd af kunnen krijgen! Maar gelukkig ben ik al behoorlijk ver en kan ik hem volgende week maandag gewoon netjes op tijd inleveren! Helaas moeten wij hem ook in het Engels vertalen (Dat is dan ook echt het enige nadeel aan een buitenlandse stage haha) maar daar hebben we gelukkig een week de tijd voor! Verder hebben we te horen gekregen dat een medestudent ons stokje overneemt als wij naar huis zijn! Onze baas is zo tevreden over ons, dat hij weer een nieuwe stagiair van onze school aanneemt! Komt vast door ons ahahaha…

Ik wil jullie ook bedanken voor alle leuke reacties die ik bij elk verhaaltje krijg, leuk om te zien dat er veel mensen de verhaaltjes lezen! De tijd schiet al op, nog maar 7 weken en dat ben ik alweer thuis! Gelukkig staat er hier nog veeeeel leuks op de planning en ben ik over 3 weken JARIG!!

Groetjes aan jullie allemaal en jullie horen snel weer van mij!!
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX


  • 26 November 2012 - 21:19

    Michel En Mieke:

    Hoi Juul,
    die hitte en de zon, het strand en die dikke auto's, het is toch een ongelooflijke stage die jij nu hebt.
    Gelukkig denk je af en toe ook aan je stage opdracht. Wel echt super dat je zomaar in Abu Dhabi zit.
    Wat fijn dat Michael geweest is, rood gebakken of niet.

    Wat ga je met je verjaardag doen? Wij zullen hier in ieder geval een borreltje drinken en op jouw gezondheid toasten.

    groetjes,
    Mieke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Arabische Emiraten, Abu Dhabi

Juul

Actief sinds 22 Juli 2012
Verslag gelezen: 791
Totaal aantal bezoekers 23337

Voorgaande reizen:

24 Augustus 2012 - 14 Januari 2013

Abu Dhabi

Landen bezocht: