MERRY X-MAS & A HAPPY NEW YEAR! - Reisverslag uit Abu Dhabi, Verenigde Arabische Emiraten van Juul Raaijmakers - WaarBenJij.nu MERRY X-MAS & A HAPPY NEW YEAR! - Reisverslag uit Abu Dhabi, Verenigde Arabische Emiraten van Juul Raaijmakers - WaarBenJij.nu

MERRY X-MAS & A HAPPY NEW YEAR!

Blijf op de hoogte en volg Juul

25 December 2012 | Verenigde Arabische Emiraten, Abu Dhabi

Halloooooo kerstmannen/vrouwen,

Het is al weer ongeveer 2 weken geleden dat ik een verhaaltje heb geschreven, dus wordt het weer eens tijd om te schrijven!
De afgelopen weken hebben we het redelijk druk gehad, waardoor we niet echt heel veel spannende dingen hebben meegemaakt..

ALLEREERSTE wil ik jullie allemaal een hele fijne kerst wensen! Helaas begint voor mij de kerst morgen pas, want ik moet vandaag gewoon werken op 1e kerstdag! Ik doe het natuurlijk voor een goed doel, want dan ben ik morgen vrij en kan ik vannacht mama, papa en pien ophalen op het vliegveld!

De afgelopen weken hebben Xiaoqian en ik in de weekenden vooral veel geshopt en uitgerust. Xiaoqian en ik waren allebei in dezelfde week jarig, dus dat hebben we natuurlijk wel even gevierd! We zijn op mijn verjaardag naar Traders Hotel geweest en hebben daar lekker gegeten en shisha gerookt. Dit is een nieuw hotel en ligt aan een (nep)strand, dus wij hebben ons ‘Sex and the City’-momentje ook weer gehad;)

Op stage is het best hectisch met allerlei opdrachten / schoolopdrachten die we moeten maken! We zijn hier nog maar 3 weken, dus alles moet ongeveer worden afgerond! Deze week is ongeveer 1/3 van alle medewerkers op het advocatenkantoor op vakantie/familie bezoeken in Lebanon etc. Dus is het nu niet heel erg druk, daarom schrijf ik mooi een verhaaltje voor jullie onder werk tijd :D
We hebben in de afgelopen twee weekenden niet veel gedaan en vooral heel lang uitgeslapen haha

We wilden eigenlijk nog naar het strand, maar het is hier koud.. Nouj a, vergeleken met Nederland zal het hier vast niet koud zijn maar voor ons gevoel wel! Het is elke dag bewolkt, waardoor we niet aan het strand kunnen bakken! In Dubai is het nog kouder zelfs en iedereen zegt dat het al een tijd geleden is geweest dat het hier 'minder warm' was.. heeft mijn bezoek de komende week dus geluk haha
Het is nu ongeveer te vergelijken met de Nederlandse zomer (ongeveer 25 graden), dus ze zijn hier gewoon niks gewend! Maar ik heb niks te klagen als ik hoor hoe het weer in Nederland is!

Vanaf morgen heb ik eindelijk 4 dagen ‘vakantie’ en komen eindeeeeelijk papa, mama en pien hier de boel onveilig maken! Ik hoef gelukkig alleen maar op zondag te werken, dus kan ik ze de hele week rondleiding hier in Abu Dhabi! Jullie horen in mijn volgende (en waarschijnlijk laatste) verhaaltje wel hoe het is geweest met the family!

Nog maar 3 weekjes en dan ben ik weer back in best! De tijd vliegt voorbij! Ik ben toch wel weer blij als ik naar huis mag, zodat ik alle jullie leuke gezichten weer kan zien ;) en vooral van het ‘lekkere’ weer in Nederland mag genieten...

Ik wens jullie allemaal hele fijne feestdagen en alvast een gelukkig & gezond 2013! Tot over een paar weken! :D
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

  • 25 December 2012 - 10:51

    Je Liefste Zusje:

    Wij zijn ready to go, tot vanachtttt xxxx

  • 25 December 2012 - 11:02

    Marlin Van De Wijdeven:

    Hoi Juul,

    Op het moment dat ik dit lees vertrekken jullie pap, mam en Juul naar Dusseldorf.
    Ze zijn dus al onderweg.....en komen er aan.
    Heel veel plezier met je familie daar.
    Ga er van genieten, het is zóóóó voorbij.
    Het zal een bijzondere kerst en oud op nieuw worden daar aan de andere kant van de wereld.

    Succes met de laatste "loodjes"!!

    Groetjes Marlin, ook van Hans, Teun en Rik

  • 25 December 2012 - 11:16

    Maria:

    We komen eraan.✈✈✈tot straks xxxxx

  • 26 December 2012 - 09:22

    Jan V-d Bogaard:

    Hallo Juul,

    Van uit oirschot ook hele fijne dagen het zal wel lukken met de bubs uit best,

    alle maal de groeten en tot ziens.
    gr.

    Jan

  • 26 December 2012 - 16:53

    Fam Raaijmakers:

    Hoi juul

    Wij zitten nu met de familie bij elkaar.
    Roanna krijgt prive rijles van ome ad. En wat wil, ze rijdt vast en ad moest de trekker pakken. Jos is met michel en ron de skeke in, en wat wil, ze rijden vast. Rob m. Moet hun gaan redden.
    Verders hebben wij lekker gegeten en hebben het echte kerst gevoel.

    Juul, ondertussen zullen papa, mama en juul er wel zijn, wij wensen jullie allen een byzonder fijne tijd samen. Een weekje is maar heel erg kort hoor.

    Prettige jaar wisseling en we zien jullie snel weer in ht nieuwe jaar.

    Fijne tijd.

    Fam. Raaijmakers

  • 26 December 2012 - 16:55

    Fam Raaimakers:

    Lees pien

    Heel veel groetjes uit best


  • 03 Januari 2013 - 20:12

    Conny:

    Hoi Juul,
    De happy fammelie is weer terug in best en je vader alweer vertrokken naar Peru.
    Wat zijn jullie toch reis lustig in gesteld!!
    ook namens ons een heel gezond en gelukkig 2013. En dat er nog vele reisjes zullen volgen.
    Geniet nog maar even van het mooie weer daar want hier is het een nat zooitje.
    Tot over een paar weekjes we zien uit naar je thuis komst.
    Wim Conny en Maartje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Arabische Emiraten, Abu Dhabi

Juul

Actief sinds 22 Juli 2012
Verslag gelezen: 620
Totaal aantal bezoekers 23337

Voorgaande reizen:

24 Augustus 2012 - 14 Januari 2013

Abu Dhabi

Landen bezocht: