CREAMFIELDS ABU DHABIII - Reisverslag uit Abu Dhabi, Verenigde Arabische Emiraten van Juul Raaijmakers - WaarBenJij.nu CREAMFIELDS ABU DHABIII - Reisverslag uit Abu Dhabi, Verenigde Arabische Emiraten van Juul Raaijmakers - WaarBenJij.nu

CREAMFIELDS ABU DHABIII

Blijf op de hoogte en volg Juul

10 December 2012 | Verenigde Arabische Emiraten, Abu Dhabi

Marhaba Habibi’s!!

Hoe gaat het daar met jullie in Nederland? Zijn jullie al vast gevroren..
Hier gaat het nog steeds goed! Ook hier wordt het al iets kouder, maar nog steeds 25 graden (brrrrr..)

Afgelopen week is eindelijk mijn hele onderzoeksrapport voor stage ingeleverd! Blij dat ik daar vanaf ben.. En nu maar hopen dat ik het ook nog eens gehaald heb! Heel de week zijn we druk bezig geweest met het vertalen van dit rapport in het Engels (en dat was een werk...) Dus nu is alles klaar!

Toen was het eindelijk weer weekend en stond CREAMFIELDS voor de deur!! Hier hadden we al een paar weken naar uit gekeken natuurlijk! Ik had het niet verwacht, maar ook hier hebben ze gewoon een festival terrein! Groooter als Aqua Best zelfs!
We kwamen om half 8 aan en wilde natuurlijk meteen een drankje drinken! Het was het enige 18+ feest, dus daar wilde ik natuurlijk gebruik van maken.. Helaas was dit niet zo leuk als ik had gedacht, want je mocht ook hier alleen alcohol als je 21+ was.. Baleeen! Maar goed dit was achteraf ook niet zo erg, want 1 biertje was al 10 euro..

Als eerste kwam Example optreden.. Ik kende de liedjes wel, maar had verder nog nooit van die naam gehoord (??) daarna hebben we mooie lichtgevende haarbanden gekocht, zodat we de rest van de avond goed opvielen hahaha we moesten daarna ook nog wachten op de vrienden van Fabi, want zij hadden geen kaartje en probeerde toch te regelen dat ze nog binnen konden.. Dit was net op tijd gelukt want toen kwam David Guetta optreden!! Dit was echt een super optreden! Tegen die tijd was het alweer 12 uur en mn voeten deden echt zoooo’n pijn.. Gelukkig sprak een hele lieve Oostenrijker ons aan en die gaf Xiaoqian en mij een VIP bandje, nouja waarom niet?!

Armin van Buuren kwam pas om half 3 optreden en toen hij er eindelijk was konden we echt niet meer.. We zijn toen gaan kijken in de VIP en gelukkig konden we daar zitten!! Wij blij :D Dus toen hebben we daar gezeten en genoten van Armin van Buuren.. Uiteindelijk nog wat leuke (oude) Emirati’s ontmoet (ALTIJD HANDIG) en toen was het alweer 4 uur en was Creamfields afgelopen.. We zijn toen met Nassrawi aka Nash naar huis gesjeeesd in een propvolle auto en hebben eerst nog wat gegeten bij de Mac.. Toen zijn we thuis afgedropt rond half 7 en zijn we meteen gaan slapen!

De volgende dag voelde ik mn voeten niet meer.. Dus hebben we de hele dag een beetje gelambalt en zijn we ’s avonds nog wat boodschappen wezen doen en hebben we in het winkelcentrum wat gegeten! Creamfields was echt top.. dus wie weet ga ik volgend jaar gewoon weer terug!!

Volgend weekend word ik dan eindelijk 20!! Dit moeten we natuurlijk goed vieren nu ik hier toch ben! Maar dat horen jullie weer in mijn volgende verslagje.. Iedereen heel veel plezier met de sneeuwballengevechten/sleeen/skiën/sneeuwpoppen!! Ik zal hier mijn airco ook iets hoger zetten, want ook hier is het (binnen) koud!!

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

  • 10 December 2012 - 22:41

    Michel En Mieke:

    hartstikke leuk zo'n muziekfestival. Hebben wij ook zin in.

    groetjes.

  • 11 December 2012 - 10:53

    Jeske:

    Juuloosss,

    Godgod, wat heb jij een zware tijd daar! Klinkt echt als een feest!!
    Geniet er nog maar van, want voor je het weet mag je weer naast mij in de schoolbanken plaats nemen haha.
    We hebben dit jaar trouwens wel jou creatieviteit bij de surprise gemist!!
    Hopelijk kan ik nog veel van je lezen!

    Veel plezier verder nog :)

    Liefs Jeske

  • 12 December 2012 - 08:15

    Fam. Bressers :

    Hé Juul.

    Eindelijk dan toch jou "waar ben jij" site gevonden. En zo te lezen vermaak jij je wel. We gaan je nu volgen en we hopen dat je nog veel plezier zult hebben. Doe de groeten aan de kamelen en leer je vader maar vast hoe hij zich moet gedragen in die zandbak zodat hij in de Dakar rally ook uit de voeten kan.
    Geniet er maar ontzettend veel van want voordat je het weet is het voorbij.

    Groetjes van Peter en Marion Bressers uit Liempde (the Netherlands)

  • 15 December 2012 - 15:38

    Yvonne Van Herk:

    Lieve Juul,

    Van harte gefeliciteerd met je 20e verjaardag en nog veel plezier toegewenst. Fijn om te lezen dat je het super goed maakt. Het is wel saai in de straat zonder jou hoor. Vooral Lotte mist de scooterritjes met jou. Groetjes van ons allemaal en de borrel houden we wel te goed hoor. Geniet er nog van!!
    Yvonne, Arno, Nikki, Lars en Lotte xxx

  • 24 December 2012 - 15:38

    Marcella :

    Hoi Juul,

    wij willen je fijne feestdagen toewensen en een goed en mooi 2013
    en veel plezier de komende week met je zus en ouders.

    tot gauw.

    Cas en marcella

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Arabische Emiraten, Abu Dhabi

Juul

Actief sinds 22 Juli 2012
Verslag gelezen: 615
Totaal aantal bezoekers 23337

Voorgaande reizen:

24 Augustus 2012 - 14 Januari 2013

Abu Dhabi

Landen bezocht: